Ako vrátiť produkt?

Ako vrátiť produkt?

Nepoužitý výrobok môžete vrátiť do 30 dní od dátumu prijatia objednávky (doručenia balíka).
Ak bol nákup uskutočnený počas niektorej z našich akcí, možnosť vrátenia môže podliehať podmienkam danej akcie.
Výrobok musíte zabaliť spolu s vyplneným formulárom na vrátenie a faktúrou a odoslať ho na adresu:


MIG-Marketing Investment Group Slovakia s.r.o. JD
Súľov 46
01352 Súľov-Hradná
S doporučenou poznámkou: "Odstúpenie od zmluvy".


Náklady na vrátenie tovaru hradí zákazník.


Zároveň by sme vás chceli informovať, že neprijímame balíky zaslané späť do skladu s možnosťou platby na dobierku - zásielku s tovarom určeným na vrátenie je potrebné zaplatiť vopred.
Ak nemáte možnosť dokumenty vytlačiť, môžete formulár vypísať ručne s najdôležitejšími údajmi: číslo objednávky (alebo číslo faktúry), osobné údaje z faktúry spolu s presným pokynom: vrátenie tovaru.
Ak bola objednávka zaslaná s možnosťou platby na dobierku (u kuriéra), uveďte taktiež číslo bankového účtu v tvare IBAN.
Vrátenie peňazí sa uskutoční najneskôr do 14 dní od prijatia tovaru. O realizácii vrátenia peňazí vás budeme informovať v samostatnom e-maily.


Váš formulár na vrátenie sme Vám odoslali v e-mailovej správe spolu s faktúrou.

Môžete si ho taktiež stiahnuť TU. Ak ho nenájdete, kontaktujte zákaznícky servis.


Neboli mi vrátené peniaze

Neboli mi vrátené peniaze

Vrátenie peňazí môže trvať až 14 dní od dátumu vrátenia tovaru. Hneď ako bude vrátenie zaregistrované v systéme, budeme vás informovať e-mailom. Ďakujeme vám za Vašu trpezlivosť.

Dostal/a som poškodený tovar

Dostal/a som poškodený tovar

Ak je produkt poškodený alebo chybný, skontaktujte sa s našimi konzultantmi.

V žiadosti prosíme o uvedenie čísla Vašej objednávky a zaslanie fotografií vady/poškodenia produktu, ktorý ste dostali. To nám pomôže nájsť riešenie tak rýchlo, ako je to možné.

Prosíme, aby ste kontaktovali naše zákaznícke centrum prostredníctvom e-mailu: info@jdsports.sk alebo na telefónnom čísle: +421 233 323 458, kde Vám radi pomôžu problém vyriešiť.

Ako dlho bude trvať proces vrátenia tovaru?

Ako dlho bude trvať proces vrátenia tovaru?

Proces vrátenia tovaru môžete sledovať prostredníctvom vami zvoleného prepravcu. O prijatí tovaru a spracovaní vrátenia vás budeme informovať e-mailom. V závislosti od spôsobu platby sa peniaze objavia na vašom účte do 14 pracovných dní od momentu prijatia vráteného tovaru.  Ak po uplynutí tejto doby nedostanete vrátené peniaze, kontaktujte náš zákaznícky servis, ktorý vám rád pomôže.

Ako postupovať v prípade reklamácie?

Ako postupovať v prípade reklamácie?

Vyplňte Reklamačný list. Môžete si ho stiahnuť TU.


Pošlite reklamovaný produkt spolu s Reklamačným listom na nižšie uvedenú adresu:

MIG-Marketing Investment Group Slovakia s.r.o. JD Sports

Súľov 46

01352 Súľov-Hradná

S odporučenou poznámkou „Reklamácia”


Reklamácie budú vybavené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa uplatnenia.


V prípade uznanej reklamácie bude poškodený tovar opravený alebo vymenený za iný (plnohodnotný). 


Ak ste tovar zaslali priamo k nám, budeme vás o našom rozhodnutí informovať do 30 dní.

Čo môžem urobiť, ak je vrátená suma nesprávna?

Čo môžem urobiť, ak je vrátená suma nesprávna?

Kontaktujte náš zákaznícky servis, ktorý vám ochotne pomôže s vyriešením tohto problému.

Aké sú pravidlá vrátenia tovaru?

Aké sú pravidlá vrátenia tovaru?

Ak chcete tovar vrátiť, máte niekoľko možností. Je potrebné si pamätať, že produkty zakúpené v kamennej predajni, musia byť vrátené v jednej z predajní.

Do 30 dní navštívte jednu z našich predajní na území celého Slovenska, zoberte si potvrdenie o nákupe a tovar, ktorý chcete vrátiť, a naši zamestnanci Vám bez problémov ponúknu vrátenie prostriedkov. Pri pokladni môžeme taktiež vykonať vrátenie platby vykonanej všetkými platobnými spôsobmi!

Vrátenie bielizne a plaviek bude umožnené len v prípade, že budú ochranné nálepky neporušené. 

Objednávky zadané na slovenských stránkach JD, bude možné vrátiť výlučne v predajniach na území Slovenska. 

Zvyčajne vykonávame vrátenie celkovej hodnoty nákupu, spolu s poplatkom za doručenie,pokiaľ vašu požiadavku o zrušenie dostaneme v požadovanom termíne. Pamätajte si, že vrátenie nákladov na doručenie neplatí, ak sa rozhodnete pre vrátenie len niektorých produktov z objednávky.